Veelgestelde vragen

Op deze pagina vind je een overzicht met veelgestelde vragen (FAQ) van Nulplus en de bijbehorende antwoorden. Staat je vraag er niet bij? Neem dan gerust contact met ons op via ons contactformulier of via info@nulplus.nl.

Wat zijn de verzendkosten? Alle bestellingen binnen Nederland en België hebben gratis verzending.

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten? De gemiddelde levertijd voor een bestelling bedraagt 7-10 werkdagen. Zodra jouw bestelling is verzonden ontvang je een e-mail met een Track & Trace-link waarmee je eenvoudig jouw bestelling kan volgen en zien wanneer je jouw bestelling kan verwachten.

Dit zijn onze geschatte levertijden:

  • Verwerkingstijd: 1-2 werkdagen
  • Transittijd: 6-8 werkdagen
  • Geschatte levertijd: 7-10 werkdagen

Om een groot assortiment aan te kunnen bieden en zo efficiënt mogelijk te werken, worden onze producten rechtstreeks vanuit onze leverancier verzonden. Houd er dus rekening mee dat dit een schatting is en kan variëren afhankelijk van de locatie en mogelijke douane vertragingen. Voor meer informatie verwijzen wij je naar ons verzendbeleid.

Waar leveren jullie? We verzenden op dit moment alleen binnen Nederland en België. Elke bestelling wordt verzonden met expresverzending. Dit zorgt voor een snelle, veilige en volledig verzekerde levering.

Kan ik mijn bestelling volgen? Ja, je kan jouw bestelling volgen via de track & trace-link uit je e-mail of via de pagina ‘Volg je bestelling’.

Welke betaalmethodes worden geaccepteerd? We accepteren verschillende betaalmethoden: Visa, Master Card, American Express, Apple Pay, Bancontact en Google Pay.

Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice? Je kan contact opnemen met onze klantenservice door het contactformulier in te vullen op de pagina ‘Contact’ of door een e-mail te sturen naar info@nulplus.nl. Hoe kan ik retourneren? Als je niet tevreden bent met jouw bestelling, neem dan binnen 30 dagen na ontvangst contact met ons op via info@nulplus.nl voor verdere instructies over het retourneren van je bestelling.

Beschadigde of onjuiste bestelling? Onze excuses in het geval dat je een beschadig of verkeerd product hebt ontvangen. Neem in dat geval binnen 24 uur contact met ons op en stuur duidelijke foto’s van het probleem. Om een probleem te melden, kan je het beste een e-mail sturen naar info@nulplus.nl en daarin het volgende vermelden:

  • Ordernummer
  • Uitleg van het probleem 
  • Foto’s van beschadiging of verkeerde product

Hoe kan ik een bestelling annuleren? Als je jouw bestelling wilt annuleren, neem zo snel mogelijk contact met ons op. Alleen als je bestelling nog niet is verwerkt, dan kunnen we deze annuleren.

Vertraagde leveringen? Tijdens piekperiodes, zoals de feestdagen, dan kunnen er vertragingen in de bezorging optreden. Als uw bestelling niet binnen 3 werkdagen na de geplande bezorgdatum is aangekomen, neem dan contact met ons op.

Het verzendbeleid? Dit beleid is van toepassing op Nulplus en is bedoeld om duidelijke informatie te vertrekken over het verzendproces. Lees het aandachtig door voordat je een bestelling plaatst.

Contact
Winkel: Nulplus
Bedrijfsnaam: Mamiecom Business
KVK: 93953968
BTW: NL005054596B60

Adres: Zwaluwstraat 90, 6591WZ, Gennep, Nederland
Telefoon: +31 6 16868733
E-mail: info@nulplus.nl
Klantenservice: Maandag t/m vrijdag 9:00 - 17:00 (GMT +1)

Neem contact met ons op via de 'Contact pagina'.

Wij zullen ons best doen om je vragen binnen 24 uur te beantwoorden.